
Belangrijkste functies en opties van Contact Center
as a Service

INFORMATIE AANVRAGEN
+31 (0) 88-4283111
Contact opnemen

of bel +31 (0) 88-4283111

Functionaliteiten van ons contact center
Het omnichannel contact center van Evolve IP biedt alle functionaliteiten die bedrijven nodig hebben om een klantenervaring van wereldklasse te bieden.
Evolve IP beschikt over het unieke vermogen om technologieën van de grootste techbedrijven ter wereld te verenigen en af te stemmen op hybride werken. Zo verbetert u de gebruikerservaring van uw medewerkers en klanten en centraliseert u tegelijkertijd het technologiebeheer van uw bedrijf.
Onze oplossingen integreren ook gemakkelijk agents en managers in Microsoft Teams en Cisco voice. Hierdoor zijn ze veilig verbonden met uw bedrijfsapplicaties.
CCaaS met uitgebreide functies
Relaties opbouwen, agents professionaliseren en werknemers samenbrengen.

Volledige omnichannel functieset
Klanten willen probleemloos communiceren via hun favoriete communicatiekanalen, zoals e-mail, sms, webchat, sociale media of via de telefoon.
Daarom biedt Evolve IP gebruiksvriendelijke en integreerbare omnichannel-technologie. Contact centers kunnen zo gepersonaliseerde interacties, geconsolideerde rapportage en een naadloze klantenervaring bieden.

Geïntegreerd met PBX
Evolve IP biedt een Unified contact center dat naadloos integreert met onze Cisco VoIP, Unified communications of Microsoft Teams. Desgewenst werkt de oplossing ook in combinatie met uw bestaande telefooncentrale.

Optimalisatie van het personeelsbestand
Door de contactcenteroplossingen van Evolve IP te gebruiken in combinatie met Workforce Management (WFM), kunnen managers van contactcentra nauwkeurige voorspellingen doen over de personeelsbezetting en de planning van het personeelsbestand verbeteren. Hierdoor zijn op elk moment genoeg agents aan het werk, op het juiste moment, met de juiste vaardigheden en werkend vanaf de juiste plaats. Dankzij WFM kunt u 5 tot 10% besparen op uw personeelsuren.

Gespreksopname en Quality monitoring
Voorzie uw bedrijf van een uitgebreid opname- en QM-platform dat zowel het scherm als alle gesprekken over alle kanalen vastlegt. Onze oplossingen bieden de nodige inzichten om uw agents te coachen bij het voeren van effectievere gesprekken.

Kennismanagement
Evolve IP biedt een moderne oplossing voor kennisbeheer die gemakkelijk integreert met de desktop van de agent. Op basis van menukeuzes of het gebelde nummer verschijnen alleen relevante artikels. Dit ondersteunt de agent in zijn gesprek met de klant en zorgt voor een uniforme afhandeling.
Kennis beheren en delen is nog nooit zo eenvoudig geweest. Zorg voor de beste klantenervaring op ieder kanaal en in iedere taal.

Gepersonaliseerde intelligente voice response
Verbeter het klantentraject en verminder de moeite die uw klanten moeten doen dankzij een gepersonaliseerde IVR die in real time met uw CRM- en ERP-systemen communiceert. Alleen relevante opties worden weergegeven en tot 30% van de oproepen kunnen met behulp van pro-actieve informatieteksten en zelfbedieningsopties worden geautomatiseerd.
Deze unieke functies verhogen de klanttevredenheid, leveren aanzienlijke besparingen op door onnodige contacten te elimineren en stellen uw medewerkers in staat zich te concentreren op de meest waardevolle gesprekken.

Geavanceerde rapportage
Het contactcenter is een belangrijke bron van klanteninformatie. Dit is uiteraard belangrijk voor uw bedrijfsvoering en voor het stimuleren van een continu verbeteringsproces. Door klantgegevens te combineren met die van andere afdelingen ontstaan innovatieve inzichten die het bedrijf vooruit helpen.
Het contact center van Evolve IP biedt geavanceerde realtime en historische rapportage om te voorzien in de behoeften van supervisors en management.

Open Seating en hoteling
Open Seating biedt meer flexibiliteit en mobiliteit aan uw personeel. Gebruikers kunnen inloggen op elke telefoon die in uw kantoor beschikbaar is en daar hun primaire werktelefoon van maken.

De beste prijzen op de markt
Evolve IP biedt een volledig uitgerust contactcenter van wereldklasse dat 30 tot 40% goedkoper is dan vergelijkbare oplossingen. We leveren functionaliteiten die bedrijven nodig hebben om hun doelstellingen te bereiken. Onze oplossingen vereenvoudigen het werk voor uw IT-team en contactcenter-managers.
Evolve IP is al vier jaar op een rij erkend in Gartner's Magic Quadrant. We zijn het enige bedrijf in het Magic Quadrant met voordelige tarieven.

Agent en supervisor tools
Het contactcenter van Evolve IP biedt voor elk type medewerker de juiste webtools. Zo kan elke medewerker zijn werk doeltreffend uitvoeren, zonder dat een diepgaande training nodig is.

Business Intelligence
Gegevensanalyse is zeer belangrijk voor bedrijven die weloverwogen beslissingen willen nemen. Als u al een BI-tool gebruikt, kan Evolve IP u ruwe gegevensexports leveren. Zo kunt u waardevolle gegevens over klantinteracties en prestaties van contactcentra verwerken en eventueel combineren met andere databronnen.

CRM-integraties
Evolve IP integreert met bijna elk webbased CRM-systeem, maar ook met de onmisbare management systemen als workforce management en kennisbank. Ons platform beschikt daarvoor over gestandaardiseerde API's en een scala aan standaard integraties:
- Breng uw toepassingen samen op een plek: krijg toegang tot al uw applicaties met behulp van een cloud-first, realtime platformintegratie. Deze is ontworpen om tijd te besparen en uw communicatie te vereenvoudigen.
- Vereenvoudig uw workflow: verbeter uw conversieratio en vereenvoudig de workflow van uw agents voor betere interacties met klanten.
- Naadloze integratie: onze oplossingen integreren moeiteloos met de toepassingen die u momenteel gebruikt. U hoeft ze niet te vervangen en er is nauwelijks onderhoud nodig.

Wachtrij terugbelfunctie
Laat bellers niet in de wachtrij staan. Met de wachtrij terugbelfunctie van Evolve IP verhoogt u de klanttevredenheid door terug te bellen wanneer het de klant beter uitkomt.

Skills Based routering
Voorkom dat bellers van het kastje naar de muur worden doorverbonden door hen direct in contact te brengen met een agent die ervaring heeft met hun unieke probleem. Dankzij de skills-based routing van Evolve IP wordt iedere beller naar de meest gekwalificeerde agent geleid. Dit verhoogt de klanttevredenheid aanzienlijk.

Dialer
Met geautomatiseerde en gebruiksvriendelijke dialer-tools kunnen uw agents het uitgaande belvolume verhogen, meer verkopen en zorgen voor meer tevreden klanten. Evolve IP biedt een predictive en preview dialer waarmee u de efficiëntie en het aantal gesprekken van uw agents kunt verbeteren.
Uw onmisbare IT-bondgenoot voor het hybride werken van de toekomst.







Cannock Chase gebruikt de cloud contact center dienst van Evolve IP. Met de dienst Online Contact Center (OCC) van Evolve IP krijgt het contact center van Cannock Chase alle gewenste functionaliteiten om de klant nu en in de toekomst optimaal te kunnen bedienen.
Evolve IP levert een gebruiksvriendelijke contact center oplossing en dacht daarnaast goed mee in onze processen.”

Klanten zo snel en goed mogelijk helpen; dat is waar DKG Groep, bekend van merken als Bruynzeel keukens, Keller keukens en DKG keukens, als grootste keukenleverancier van Europa naar streeft. Om deze doelstellingen te realiseren werken zij met Evolve IP.
Door de oplossing van Evolve IP is onze klantafhandeling efficiënter, zijn de telefoongesprekken korter en worden onze klanten goed geholpen."

Inmiddels heeft dit er toe geleid dat door het inzetten van geautomatiseerde oplossingen gemiddeld 48% van de klantvragen zonder tussenkomst van een medewerker worden beantwoord.
“Een supervisor kan direct inspelen op de actualiteit en aanpassingen doen in de portal.”

Evolve IP helpt u bij de technologische uitdagingen van de toekomst dankzij eenvoudige oplossingen






Het is niet altijd gemakkelijk om zich aan elke technologische ontwikkeling aan te passen. Gelukkig kan Evolve IP uw IT-team ondersteunen dankzij de gecombineerde ervaring van honderden technologie-experts. Met ons bereikt u meer, met minder.




